1. Заяви в електронній формі подають вступники, зазначені в Умовах прийому.
  2. Для подання електронних заяв вступник реєструє особистий електронний кабінет на інтернет-сайті за електронною адресою https://ez.osvitavsim.org.ua/.
  3. Під час реєстрації вступник зазначає такі дані:
  • адреса електронної пошти, до якої вступник має доступ. Зазначена адреса буде логіном для входу до особистого електронного кабінету;
  • пароль для входу до особистого електронного кабінету;
  • номер, PIN-код та рік отримання сертифіката зовнішнього незалежного оцінювання;
  • серія та номер атестата про повну загальну середню освіту;
  • середній бал додатка до зазначеного атестата, обчислений за 12- бальною шкалою з округленням до десятих частин бала і розрахований як середнє арифметичне усіх зазначених в додатку до атестата оцінок (інваріантна частина, варіативна частина, державна підсумкова атестація).

Предмети, за якими зроблено запис «звільнений(а)», а також факультативи у загальну кількість не враховуються. Середній бал, введений в особистому електронному кабінеті з помилкою, вступник може виправити самостійно до подання першої заяви.

  1. Подані вступником дані, передбачені у пункті 3 цього розділу, перевіряються в Єдиній базі.
  2. У разі збігу даних вступника в Єдиній базі (прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, стать, громадянство тощо) він отримує на зазначену ним адресу електронної пошти повідомлення для активації особистого електронного кабінету вступника. Строк для активації вступником особистого електронного кабінету – одна доба з моменту отримання відповідного повідомлення.
  3. Реєстрація в Єдиній базі надає вступнику можливість доступу до особистого електронного кабінету із зазначеними ним при реєстрації логіном та паролем на інтернет-сайті за електронною адресою https://ez.osvitavsim.org.ua/.
  4. В особистому електронному кабінеті вступник вносить до Єдиної бази для можливості оперативного зв’язку закладу освіти з вступником номери телефонів (домашній та/або мобільний) із зазначенням телефонних кодів.

Крім того, вступник завантажує скановані копії (фотокопії):

  • додатка до атестата про повну загальну середню освіту;
  • кольорової фотокартки розміром 3х4 см, що буде подаватись до закладу вищої освіти;
  • якщо вступник претендує на врахування у конкурсному балі сільського коефіцієнта – довідки про реєстрацію місця проживання особи (додаток 13 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02 березня 2016 року № 207).

Для подання заяви вступник обирає заклад вищої освіти, освітній ступінь, конкурсну пропозицію та встановлює пріоритетність заяви для участі у конкурсному відборі для зарахування на місця за державним або регіональним замовленням.

  1. Подана вступником електронна заява відразу відображається у розділі Єдиної бази, до якого має доступ заклад вищої освіти, обраний вступником. У момент подання електронна заява отримує статус «Зареєстровано в Єдиній базі».
  2. Подану електронну заяву може бути скасовано вступником в особистому електронному кабінеті. При цьому електронній заяві встановлюється один із статусів:
  • «Скасовано вступником» – якщо заяву не зареєстровано у закладі вищої освіти;
  • «Скасовано вступником (без права подання нової заяви з такою самою пріоритетністю)» – якщо заяву зареєстровано або допущено до конкурсу у закладі вищої освіти. При цьому вступник не має права подання нової заяви з такою самою пріоритетністю.

 

Прийняття та розгляд електронної заяви приймальною комісією закладу вищої освіти

 

  1. Ректор Університету забезпечує опрацювання Приймальною комісією електронних заяв, що надійшли до Університету, відповідно до Умов прийому, Порядку подання заяв та Правил прийому до Університету.
  2. Електронна заява із статусом «Зареєстровано в Єдиній базі» розглядається Приймальною комісією Університету у строки, встановлені Умовами прийому. За результатами розгляду уповноважена особа Приймальної комісії надає електронній заяві один з таких статусів, що відображаються в особистому електронному кабінеті вступника:

«Зареєстровано у закладі освіти» або «Потребує уточнення вступником». При встановленні електронній заяві статусу «Зареєстровано у закладі освіти» Університет зазначає (за наявності відповідного випробування) час та місце проведення творчого конкурсу/творчого заліку. Внесені дані відображаються в особистому електронному кабінеті вступника. При встановленні електронній заяві статусу «Потребує уточнення вступником» уповноважена особа зазначає перелік даних, що потребують уточнення, із зазначенням способу та дати, до якої їх необхідно подати. Внесені дані відображаються в особистому електронному кабінеті вступника. Після уточнення вступником необхідних даних уповноважена особа змінює статус електронної заяви вступника на «Зареєстровано у закладі вищої освіти».

  1. На підставі рішення Приймальної комісії Університету про допущення чи недопущення вступника до участі у конкурсному відборі для вступу до Університету для електронної заяви вступника встановлюється статус «Допущено до конкурсу», або «Допущено до конкурсу (навчання за кошти фізичних та юридичних осіб)», або «Відмовлено закладом освіти» (із зазначенням причини відмови).
  2. При виявленні технічної помилки, зробленої під час внесення даних до Єдиної бази, за рішенням Приймальної комісії Університету електронну заяву не пізніш як за день до закінчення подання електронних заяв може бути анульовано, що підтверджується актом про допущену технічну помилку, сформованим в Єдиній базі. При цьому електронній заяві встановлюється статус «Скасовано закладом освіти» з обов’язковим зазначенням причини скасування. Така заява вважається неподаною. Приймальна комісія повідомляє вступника про своє рішення у день його прийняття, після чого вступник може подати нову заяву з такою самою пріоритетністю.
  3. Статус електронної заяви вступника, рекомендованого до зарахування за державним замовленням, змінюється зі статусу «Допущено до конкурсу» на статус «Рекомендовано до зарахування (навчання за кошти державного (регіонального) бюджету)». Надання рекомендацій до зарахування для навчання за кошти фізичних або юридичних осіб здійснюється після зарахування вступників на місця за державним або регіональним замовленням. Статус електронної заяви вступника, рекомендованого до зарахування на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб, змінюється зі статусу «Допущено до конкурсу» або статусу «Допущено до конкурсу (навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб)» на статус «Рекомендовано до зарахування (навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб)». Зміна статусів електронної заяви вступника, передбачена пунктами 2­-4 цього розділу, здійснюється у строки, визначені Умовами прийому.
  4. Вступник, статус електронної заяви якого встановлено як «Рекомендовано до зарахування (навчання за кошти державного (регіонального) бюджету)» або «Рекомендовано до зарахування (навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб)», зобов’язаний виконати вимоги Умов прийому.
  5. Після виконання вступником вимог Умов прийому на підставі рішення Приймальної комісії про рекомендування до зарахування на навчання уповноважена особа змінює статус електронної заяви вступника на «Включено до наказу (за кошти державного бюджету)», «Включено до наказу ( навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб)», Ректор Університету видає наказ про зарахування на навчання такого вступника.
  6. У разі невиконання вступником, електронна заява якого отримала статус «Рекомендовано до зарахування (навчання за кошти державного (регіонального) бюджету)», вимог Умов прийому рішення про рекомендування його до зарахування анулюється Приймальною комісією Університету та статус електронної заяви змінюється на статус «Виключено зі списку рекомендованих (навчання за кошти державного (регіонального) бюджету)». За рішенням Приймальної комісії статус електронної заяви «Виключено зі списку рекомендованих (навчання за кошти державного (регіонального) бюджету)» може бути змінений на статус «Допущено до конкурсу (навчання за кошти фізичних та юридичних осіб)». У разі невиконання вступником, електронна заява якого отримала статус «Рекомендовано до зарахування (навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб)», вимог Умов прийому рішення про рекомендування його до зарахування анулюється Приймальною комісією Університету та статус електронної заяви змінюється на статус «Виключено зі списку рекомендованих (навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб)».
  7. У разі відрахування вступника або скасування наказу про зарахування в частині, що стосується вступника, статус електронної заяви змінюється зі статусу «Включено до наказу (за кошти державного бюджету)», «Включено до наказу (навчання за кошти фізичних та юридичних осіб)», на статус «Відраховано».